(:

Heej, idag vaknade jag tyyp 11 och sen låg jag och kolla på tv till kvart över tolv för de regnade ju så jävla mkt ute.
Sen drog jag till Michelle. Vi dansa dans matta o sen gick vi o köpte en skiva som jag ville ha (:
Nrj summerparty :D
Sen hämta jag bror min på dagis och han drog te sin kompis så fort vi kom hem.
Jag fixade maten *stolt* (: och sen kom dom andra hem.
Drog ut me hunden efter maten och sen te bästaste erra <333, vi gjorde inte så mkt men vi har alltid myys ändå (:
Imorn blire stallet me henne också, ska träffa min älskade banne panne <333

Juuste måste bara säga att nu har mitt "nya liv" börjat (:
Första dagen gick asa bra. Var inte ens hungrig så ingen frukost o ingen lunch, only kvällsmat (: *aplåder* ;)

Sitter och lyssnar på spotify nu.
- Bumpy ride e den låten som jag älskar määäääääst nu. Så bra o den får mig att minnas gamla saker (:

Aja ska väl sova tyyp nu, nee snart (y)
Man ska upp tidigt imor så de blir o ställa klockan på 10 ;(

Aja pussar på er sålänge (:


Min skiva ;)
149:- på statoil
Istället för 159:- + 30 kr frakt på cdon.com (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0