ajjjjj döön't knöööw ;s

Jag står framför ett svårt beslut nu ;s haha hur ska jag göra xd, jag vill bestämma mig nu så jag kan komma igång igen...
Jag ska bestämma mig snart har jags bestämt! (:

Idag började vi 10 o sluta 12 för vi hade idrottsdag o jag bowla me karin,bella o regina (:
Var kul, men jag vann inte, jag kom 2:a ;/

Aja

Kollade på Narnia prins caspian idag. Asså åhh haha jag tror jag e kär i filmerna (:, dom e så himla bra! Älskar alla djur som e med.
O sen e ju lucie så söt också! Asså jag e inte kär i henne, men hon e så jävla liten i dom filmerna!
Hon e 95:a irl ;o Shiit de trodde jag inte!
Och Peter e så jävla snygg (: 6 pack o allt (a) <33


Georgie Henley


William Moseley

 
Den här låten har jag tyyp också fått i huvet, sista låten i Narnia filmen.
Tycker det e asbra... (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0