.

Hello. Idag har jag gått till 17.00 i skolan som vi igentligen ska göra varje tisdag. Vi bakade lussebullar. Dom blev faktiskt goda! I en av pauserna när vi väntade på att bullarna skulle jäsa så gick vi tyyp o börja skämta med våran Svenskalärare. Haha han e så jävla kul (: Han skulle gå hem men jag smet in i klassrummet och då började han slå mig med hans vantar xd, haha sen när jag gick ut därifrån iallafall så jagade han mig och slog mig med vantarna skitmånga gånger xD Haha så jävla kul (:
Imorn är det idrottsdag och då ska jag Bowla. Ska bli kul. Fast jag har tappat bort lappen om när vi ska samla så jag har ingen aning ;S haha hoppas jag får reda på det tyyp snart xd, Har smsat o frågat Reggie peggie underbar (: <33
Haha nu ska jag gå ner fixa lite sen hoppa i säng o läsa frida (:
Ett o ett halvt nummer jag inte hunnit läsa ;o
Hare bäst! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0