Milla <3333

Heello, nu har de gått några dagar och jag har inte skrivit, har inte hunnit me de, sry!
Dagarna har spenderats me farmors systers hund Milla, en tax tik på 6 månader som är världens sötaste tax! Hon pussas hela tiden, och sov me mig i sängen. Nu ligger hon under mitt täcke o sover haha :') så jävla söt! Bilder kommer sen!
Hon har en snuttefilt me spöket laban på, hahha hon älskar den (:
Så fin den lilla hunden <3333
Har precis pratat me Michelle, o ska snart prata me pappa för jag vet inte om jag klarar av att vara här så jävla länge, 9 dagar till liksom ;s så jag kanske åker hem med Michelle me bussen tyyp 2 dagar innan jag igentligen ska hem :D
Då ska jag på julrean sen. O jag o michelle sover ensamma i mitt hus, nån som vill festa? ;)
Haha!
Nu ska jag snakca me pappa o sen får vi se hur de blir, håll tummarna för att jag får åka hem! :D
Puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0