Mooormor <3333

Idag har jag varit i skärmholmen me mormor :D, jag hitta 3 långa linnen från gina och leggings från H&M för 30 kr och de var 2 par i dom. :) Aja jag och mormor åt där och vi tog kycklingspett me jordnötssås. Mormor orkade inte allt men de gjorde jag xD haha jag är glupsk ;(, sen fick jag tyyp någon sånhär pärlmix till naglarna på åhlens. Kosta 100 kr och jag ville ha de så när mina naglar är fixade ska de användas :)
Vi gick i ganska många affärer men ja mormor hitta inte allt hon ville ha :/
Sen så fick jag en förtidig fördelsedagspressent av mormor också :), ett berlockarmband som jag fick välja själv. Fast de var mormor som valde ändå för jag ville ta de tunna för de var billigare och jag ville inte att hon skulle slösa pengar xD, men hon tyckte de tjocka var finare så hon köpte det. De kosta 500 kr :S, sen fick jag 3 berlocker också :) Dom på bilden här nere :)
Gröna sandalen kostade 149:-
Solglasögonen tror jag kosta 299:-
och converse skon tror jag också kosta 299:-
Superfint! Jag ÄLSKAR det!!! Och jag älskar dig mormor <33333




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0