Trött?

Heej bloggish ;D
nU HAR JAG ÄNTLIGEN tid att skriva. Har varit på Lida idag med Michelle, hundstranden var avstängd så vi gick till allmänna badplatsen för alla :P, krullis bada som en tog och de gjorde fan jag med, för de var varmare i vattnet än vad det var på land. Michelle hade med sin stora hund Elliot och ja han smet ngra gånger över till alla andra på strandens filtar xD, men dom var snälla så dom blev inte arga.
Sen typ på slutet börja dom morra på varandra om michelles godis hållare och jag gick direkt in och slängde ner båda. Sen var det bra.

Sen hade jag en halvtimme på mig när jag kom hem att duscha och göra mig iordning för vi skulle iväg till min kusin som inte var hemma så alltså resten av hans familj :P
Det var skittråkig och vi åkte hem 22.15.
Nu ska jag snart sova. Imorn blire att träffa Ida i stan :), skoj skoj.
Hoppas ni haft det bra!
Ha de bäst
/ glada bada Vilda Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0