fett seg

Hello, idag har skolan vart seg, fast ganska rolig ändå :P De flyter liksom på typ ;D
Vi har asmkt läxor som jag borde göra men jag orkar inte just idag. Imorn har jag Franska prov som jag tror kommer gå bra för en gång skull (:
¨Haha de e skönt att vi bara har de en gång varje termin iallafall :)
Sen på Fredag har vi No prov. Jag ska få VG iallafall xd, sen så har vi en svenska läxa som jag är låååångt ifrån klar med.
Sen har vi ett So prov nästa vecka på torsdagen tyyp? Och sen också ett Idrottsprov nästa vecka. Sen har jag engelska kvar sen långt tillbaka och så hade jag matteprov igår. Hahaha de gick inte bra xd jag fick ett G xD
Men de var faktiskt svårt ;s


Nu ska jag gå o lägga mig. Ska bli skönt. Jag är skittrött xd
Goo natt o sov gott (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0