*gäsp*

Heello jag e fett trött nu! xd Jag vet klockan e inte så mkt men jag e ändå trött xd

Idaag har det vart en vanlig dag i skolan. Vi hade ett No prov. Det kändes sådär ;/ det var flera frågor jag inte skrev på eller skrev rätt på :( tror jag bara får ett G ;(
Ahja bättre lycka nästa gång (:
Får iallafall ett VG på franska provet :D.

Ahja, på kvällen drog jag hem till Michelle o vi dampa runt. Vi gick ut o ner till Solbo o vi ba gick runt o skrek å va fett flumma, de var fett kul (:
Sen gick vi in igen o började kolla på första harry potter filmen men vi kom inte så långt för hennes lådsas pappa ville ha tv:n sen xD haha fett störande!
Ahja nu ligger jag här och håller på att somna ;s

Asså jag har kommit o tänka på en sak. Det är mycke roligare att läsa andras bloggar, asså sånna man vet vems det är, än att skriva egna blogginlägg xd

Ahja
Jag bjuder på några asbra låtar också, orkar inte lägga in länkarna så jag skriver bara vad dom heter så får ni hitta dom själva (:

Who's that chick - David guetta ft Rihanna (den är så jävla bra!)

Gubben i lådan - Daniel Adams-Ray

Check it out - Nicki Minaj

Like a G6 - Far*east Movement

The Time - Black eyed Peas

Only girl - Rihanna

Raise your glass - P!nk

Madcon - Freak like me

We R who we R - Kesha

Ahh de var dom (: Skit bra låtar som spelas om och om igen på spotify, Radion och Mobilen ;)

Kan lägga in länkarna sen om så önskas ;))
Säg bara till (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0