Haha vilken dag xd

Heello, idag var första dagen på min Praoplats. Sista också för den delen xd
Ahja jag kom dit, o jag tyckte alla var fett skumma. Sen efteråt fick jag reda på att han som visade mig runt hade asberger och tyyp var spel beroende av wow, man ba okejj ja bryr mig inte? xd
Sen var de en annan tjej som tyyp var utvecklingsstörd och som skrattade åt mina pannkakor? xd
Ahh och sen var de en till som skrattade åt allt han med asberger sa, jag ba, men shiit fett trååk. Ahh så när jag kom hem berättade jag och mamma börja ringa runt till tyyp han som fixat min praktikplats och till massa andra personer. Så nu har jag fått praoplats på ett hunddagis i solna istället :D
Känns bra, även fast det är lång resväg xd
Ahja jag hittade en favorit katt medans jag var där iallafall. Har glömt hans namn, men hans brorsa hette scott iallafall (:


Fin katten, inte ens ett år gammal (:


OJ den blev sne xd, orkar inte fixa (:

Nu ska jag gå o duscha sen sova.

Natt (: <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0