Hemma från London

Hello, nu e jag äntligen hemma från 4 långa dagar från London. Jag tyckte faktiskt inte det var så kul där ändå. Farmor tjata o jag var sur på henne mest hela tiden. Jag var ganska förkyld o mådde inte så bra så dom två första dagarna stack jag hem å sov o lämna henne på stan.

Jag har faktiskt inte shoppat så mycket! Tyyp inge alls ;/ Det var så jävla dyrt och sen så tyckte jag inte att deras kläder var så snygga.

Men jag har köpt fyra par converse iallafall (:
Och sen lite annat.

Sen var vi på madame tussauds (stavning???)
O på några andra sevärdheter också.

Sen igår åkte vi hem, skit skönt när vi äntligen satt på planet o man visste att man skulle få komma hem.
Jag blev åksjuk som fan på planet så fort vi hade lyft o usch vad jag ogillar att flyga tack vare de -.-
Sen fick jag ju såklart lock för öronen så jag inte hörde någonting, men det försvann idag tillslut.
Vi fick vänta på flygbussen i en halvtimme och sen kom pappa o hämta mig vid st eriksplan.
Vi var hemma vid 2.00 och jag hoppade i säng 2.30
Sen fick jag en hostattack som höll på till 3.00 o sen tog jag hostmedecin som började verka 3.15 tyyp.
Jag tror jag somna 3.30 o sen skulle man upp 8.30, sovmorgon me 1 timme iallafall. Sköönt som faan! :)

Orkar inte skriva om vad gjort där. Kanske lägger in bilder nåndag. Det fanns assöta ekorrar där :D dom kom fram o klättra på händerna :')

Nu ska jag gå o duscha. Ska bli så skönt! (:

Baaj baaaj, jag bloggar snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0