Längre inlägg

Helloo, nu ska jag äntligen blogga mitt längre inlägg. (:
I helgen har jag varit med Ida på kolmården. De var jättekul! Vi sov på vildmarkshoteller och badade flera timmar på kvällen tills badet stängde klockan tio (:
Vi var helt ensama där nere förutom tyyp 30 minuter vid åtta tiden då de kom in skit många killar o bada (a)
Sen blev vi iallafall ensamma där igen o de var skönt (: Då kunde man göra lite som man ville där eftersom dom inte har nån badpersonal o inga kameror där nere.
Sen sprang vi ut i snön o rulla oss, ahh tänk de fanns snö där! :D Sen in igen och hoppa ner i vattnet.
De fanns tyyp nån slags "platta" i mitten o den var skithal så man kunde dra sig fram med armarna utan att man gjorde illa sig. Fast sen skulle jag hoppa över ett ställe och slög i knäna i kanten och snacka om att de gjorde ont xd, haha mina ben har blåmärken typ överallt! :D
Sen dagen efter badade vi på morgonen igen, hade snöbollskrig i simhallen eftersom vi var ensamma och sen skulle vi till självaste zoo kolmården ;P
Inga djur var tyyp ute men de var ganska kul att se kamelerna ute i snön xd, dom ska ju liksom vara i öknen xd
Surikaterna var assöta också :') åhh man vill ju bara ta med en hem liksom!


Sen idag har jag inte gjort så mkt. Varit hemma hos erica tyyp hela dan och dragit iväg till en djuraffär, men dom hade inte de vi skulle ha xd
Ska iallafall köpa en dragsele till vovven och fixa hans pulka så han kan börja dra på vintern också och inte bara på sommaren. (:
Sen på kvällen efter maten åkte jag o papp o kolla på min praoplats i södertälje. Tyyp ett katthem ;s haha katter som e så läskiga xd, man kan inte lita på dom. Men de ska bli ganska kul ändå, få se bara om jag kommer ihåg vägen imorn xd
Ahja, lägger upp lite bilder från helgen och se om de går så att inte datan laggar ut xd (:
Enjoy! (:



Ahh de var från pilen till pluppen jag skulle hoppa men så slog jag i benen i kanten och sen ramla jag ner på andra sidan xd






åhh man vill ju ba ta me dig hem :')
så jävla söt! :D <33

Hare bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0