Tjolahopp :D

Heeejsvejs :), idag har jag kört lazerdone (stavning) me några stycken. Det var faktiskt riktigt roligt (:
Sen när jag kom hem gick jag o hämta Linus på dagis och sen åt vi mat o kolla på tv, myys! Sen kom mamma o då blev Linus på skithumör som vanligt -.-, ba för att han accepterar alla mina nej och är snäll, men mamma sa alltid ja förrut till honom o nu har han tyyp fått för sig att han kan göra vad han vill? Dampunge (:
Ajja, för tyyp 2 timmar sen gjorde jag klar No:n, den var svår ;s har några frågor jag inte gjort. Jävla fysik -.-
Sen har jag suttit o planerat för vad jag vill göra i London, så nu har jag ett papper som bara ska skrivas ut o sen ska farmor få det. Imorn åker jag till henne för att sen på torsdag tiidigt på moronen åka till LONDON! :D
Äntligen! Shopping här kommer jag (: Ska köpa nya converse o sen tyyp kolla på Primark :) ska bli kul att se vad dom har.
Nu ska jag nog gå ner ett tag. Kanske ta lite mer hostmedecin, hostan ger sig fan inte. De tycker jag den får göra snart!

Ni får en bild på min frisyr idag. Tyvärr lite förstörd eftersom den var snyggast på dan idag ;)


haha förlåt för asdålig webbkamera xd, men den får duga liksom ;)

Hare bäst! :) <3

Kommentarer
Postat av: Alkemisten

vadå 13 gånger, sluta nu, jag sköt dig säkert 999 gånger ;)

2010-11-02 @ 21:42:04
URL: http://ksahlin.blogg.se/
Postat av: alva

Vaa fiin bild matilda :D <33

2010-11-03 @ 14:54:15
Postat av: Dampunge

Meeen ahh ellerhur xD Ska jag lägga upp bildbevis eller? ;o Du sköt mig 13 gånger och jag sköt dig 15 ;)



Alva taack (: <3

2010-11-03 @ 18:12:24
URL: http://ssummerpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0