Tröttnat

Heello allihop, eller ahh jag kanske inte har några läsare kvar efter min oaktivhet.

Jag har helt enkelt börjat tröttna o ni kanske inte kommer få blogginlägg varje dag men jag ska försöka.

Idag har jag bara varit hemma. Var ute på långprommis me bebisen de var mys. Sen när jag kom hem decka jag i soffan o sen vaknade jag av att karin ringde mig xd, sen kunde jag inte somna om igen. Jag hade fått feber igen o nu hostar jag som fan, hostmedecinen borde börja verka snart. Den smakar lakrits xd.
 
Imorn hoppas jag att jag mår bättre för då ska jag iväg o köra lazer dome (stavning?) med några kompisar. Ska bli kuligt (:

Aja kanske bloggar imorn. Baaj baaj (: <3






För dig ska jag göra det tusen gånger om...



Jag kommer aldrig sluta älska dig </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0