21 Oktober

En vanlig dag tyyp, fick sluta tidigare och ändå missa jag 2 bussar efter varann xd, haha
Nej men den ena missade jag med flit för jag skulle köpa Uggs o Michi pichi pöö följde med mig (:
Ett par svarta blev det :)
Nu är jag pank, fett sur alltså, mamma o hennes jävla shopping regler -.-
Sen skulle vi till bussen, men vi missade våra bussar xD
Vi såg när dom åkte.
Ahh sen fick vi vänta lite till och ahh sen kom dom.
Sen åkte vi till city gross o handla lite. Och så köpte vi en halloween mask som de stod kostade 49 kr men sen när vi kom hem såg vi på kvittot att det stog 129, jag blev så jävla sur!
Jävla fitt kassörskor!
Sen hände de inte mycket mer.Jag vet inte vad jag ska göra nu.
Sova snart kanske, jag är trött.
O sur. Ska åka tbx o kräva pengarna tbx.

Heejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0