MVG barn ;)

pIdag försov jag mig en timme, men de märkte jag inte förrens jag kollade mina 3 sms och ett missat samta som jag såg efter att jag kommit ut från duschen xd
Haha guu, jag tog de liksom hur lungt som helst.
Aja men de var skönt iallafall, att få sova längre alltså.
Sen på svenskan skulle vi ha redovisning. Jag berätta om hundarna i kina, o igår hade jag kollat på ett videoklipp på ngn hemsida. Jag vill inte ens berätta vad jag såg. Men jag kollade bara i ca 10 sekunder o vid varje slag kollade jag bort. Sen när de värsta kom så stängde jag av hela skiten. Aja fick flashback idag o de var så jävla hemskt att jag börja gråta när jag börja berätta om de. Alla trodde att det var meningen att jag skulle göra det först,, fast sen fatta dom xD, haha de var andra som också var nära på att börja gråta när jag berättade.
Sen fick jag veta att jag fått MVG- men ändå, jag var nöjd :)
Man ska ju ha lite tur ibland, o vara lite duktig.
Har gjort engelska läxan också så nu slipper jag bry mig om den.
Vart på agilitykursen idag också. De gick asbra, pluttisen var asduktig, o han ville hela tiden gå på gungbrädan o de var ändå första gången han stog på en sån :)
Sen körde vi lite lydnad också, äntligen börja han gå bättre när han ska gå fint, äntligen ögonkontakt. Ibland iallafall :P

Aja nu ska jag fixa lite annat o sen gå o lägga mig så jag inte kommer försent imorgon.
Jag har nog med skolk på min schema sak grej.
Nu ska jag klara dom sista veckorna i skolan.


Hejssvejs :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0