späckat, checkat, däckat :)

Hello, har inte skrivit nu på ett tag, LEDSEN!, men ibland när man har roligt så har man inte tid (:
I fredags åkte jag med karin hem, vi cyklade o jag skjusa och jag orkade nästan ända hem förutom dom sista uppförsbackarna :P
Sen skulle hon träna, så vi tog bussen till haninge? ahh men jag trore va torvalla simhallen iallafall xD
Ahh men jag låg på kanten och läste frida tidningen, de numret jag inte hann köpa ;(
Men hon träna i 1 o en halv timme, så jag hann precis läsa ut tidningen :)
Sen drog vi hem till henne igen, haha ahh jag fick en sån där superdampig ide, ahh så¨vi gjorde som jag ville och sminkade oss till överdrivna fjooooortisar, sen bombade vi karins kamera med asmånga bilder :D, haha jag ska lägga in några här :), men några av dom ligger redan på fejjan :P
Ahh, sen på lördagen var de ingen sovmorgon så vi drog upp. 6.20 satt vi vid köksbordet och åt frukost.
haha guud jag har inte ätit frukost på över 1 månad tyyp xD
ahh sen vare tävling, haha även fast man inte skulle simma så blev man ändå baa, åhh så jävla taggad :)
Men jag saknar de inte, o de e jag glad för (:
Efter att karin simmat drog vi till centrum, åt mat o sen kolla i affärer o prova kläder, hitta asmkt jag ville ha, men jag hade inte pengar.
Sen var det ett pass till och sen så skjusade dom mig till tåget.
Sen skulle jag träffa gänget klockan sex o klockan var tyyp halv fem o bussen hem gick en gång i halvtimmen xD, ahh men jag packa snabbt och sen ner till bussen igen. Sen hem till Reggie och sen till "mötesplatsen"
De var dags att festa loss :D

De var askallt, jag var fullpackad me kläder halsdukar, långkalsonger, tofflor, strumpor ahh o allt sånt där.
Haha fy fan vad kul vi hade.
Sen tyyp vid halv tio eller ngt bestämmde sig jag o Regina för att dra hem. Jag haltade hem, för mina fötter var så kalla att jag inte kunde gå ordentligt.
Sen ringer Bello, ahh och haha allt händer, asså jag vet inte hur mkt jag ska skriva för de e ju en del som läser bloggen...
Haha neej jag håller resten för mig själv.
Vi hade superskoj iallafall!
Ni betyder! <3333

Här kommer bilder från fjorregrejjen (:





haha jag har samma min på varenda bild -.-'
Karin din ÄKTA wannabe fjortis :D <33
Jag lajkar dig!

Och den här låten lajkar jag också, ngn så jävla gryyymt mkt! <33333333
Minnen av låten, vet inte varför :D <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0