Bästa dagen! :D ♥

Idag har jag varit på grönan med Regina,Bella, Michelle och karin.
Vi var på grönan åhh hade askul. Ehm de blev ett litet tjafs vid ett tillfälle och karin ringde mig 70 gånger xd
men men, de är glömt (: <3

Aja vi skulle gå i spökhuset iallafall. Regina banga på en gång, sen så kommer de ett "spöke" ut från rummet o jag ba skriker ashögt ;s haha jag var asrädd. Jag börja gråta.
Jag banga också så bella, Michelle o Kairn fick gå själva.
Sen när dom kom upp balkongen så tänkte jag prova igen så dom låste upp åt mig så jag kom upp på balkongen. Men sen när vi kom in så blev jag så rädd att jag skrek ashögt o börja gråta igen xD
så jag sprang ut igen och sen fick dom gå ensamma. Jag och Regina var där nere och jag stog och hacka tänder för jag var så rädd xd, går aldrig in där igen. 30 spänn bortslösade i onödan -.-'

Aja så går de xd.

Sen på kvällen satt vi o snacka ett tag.
Åkte insane tyyp massa gånger, den är askul nu :D

Haha Bella o jag har planer ;)<3

O karin köpte ut redbull åt oss även fast hon själv inte ens är 15 xD
haha tänkt att alla tror att hon är äldre än vad hon är :P, de e ju så jävla bra!

Aja dagen var underdunderkul, och absolut den bästa gången jag varit på grönan någonsin!
Taack för dagen tjejor! <33333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0