lycklig som faen! :D <3

Jag är lycklig jag är glad, jag försökte vinna kexchoklad.

Haha allt de där e faktiskt sant (: jag föröskte vinna kexchoklad igår :P

Haha neej men jag är asglad, jag har dom bästa vännerna man kan tänka sig, och allt de där hände liksom igår, från att  vara vanliga kompöisar till att vara så nära varandra att var och en äger 1/4 av mitt hjärta.
Jag lajkar! :D <3

Aja idag hade jag en stoor fästing på magen xd ´haha de var en sån som hundar brukar ha på sig eller tyyp som brukar kräla på en. Aja den satt fast ganska hårt ;s asäcklig!

Nu ska jag fortsätta med de jag höll på med (:

Ha de bäst
som karin skriver
MWAA
(: <33


Kommentarer
Postat av: Rregina

Hej! Du här en jätte fin blogg och vi hade as kul på grönan :) <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-09-13 @ 18:23:49
URL: http://fotbollsflickanr.blogg.se/
Postat av: fakk off :D

mwa är ju mitt ord :(

2010-09-16 @ 07:09:50
Postat av: Anonym

flåååt ;(

2010-09-17 @ 23:38:37
URL: http://ssummerpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0