Duschat

Heejsan hoppsan! Sorry för dålig uppdatering, skulle skrivit mer sist när jag fortfarande i skolan men så kommer min sura hemkunskaplärare och ställer sig bakom mig när jag skriver och baa, de där är väl inte de du ska göra nu?!
Hah asså hon e så fuul!

Missade både tåget och bussen hem för att bussen från skolan var fett försenad!!! Sköt erat jobb busschaufförer.
Sen drog jag ner till cetrum och köpte en tårta på spaks konditori för mamma fyllde ju år idag. Så de blev en prinsesstårta. Fast jag åt så mycket kakor idag på hemkunskapen så jag åt ingen tårta. Blir inge mer skit den här veckan+ att jag var ute och sprang idag. Så nu e jag ganska trött och har precis duschat. Sköönt!

Imorn är det dags för spinning igen, ny dag, nya tag, ny träning (: Lajk!

Nähepp, om man skulle ta och plugga lite matte nu?Eller kanske sen ;)

Uppdaterar sen iaf!
POK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0