Flytta

Ahh nu har vi bestämt att vi ska flytta, vi har hittat ett hus i GBG, kuul!
Skoooja! (:

Nej jag skoja bara, men jag ska byta rum imorn (: Mamma har målat min vägg rosa nu och de är skitabra! (:
Så nu ska jag bara köpa lite grejer jag behöver och sen e de klart!

Apropå köpa så var jag iväg till stan idag och lämnade mina kvitton så jag kunde få bonus på mitt klubbkort och så köpte jag dom där skärpen jag la upp bild på igår. Ja jag köpte båda! Hah jag vet att jag köpte de i guld igår, men det var i S och jag visste inte att det fanns Xs för det i S var för stort. Så Snela Bella ska få köpa de av mig (:
Sen så hittade jag ett par skitafina skor som jag ska köpa också. Från skopunkten, LAJK! Dom kommer bli jättefina till mina sommrkläder, jag kan ju inte gå runt me Converse eller barfota som hela förra sommaren ;s
Sen så skulle jag köpa en klänning jag kollat på jättelänge och en ny mascra i Tumba Men dom stängde tydligen fyra och jag troddedom stängde sex. Så jag var där halv sex tyyp. Tyypiskt!

Ska åka ner och köpa den imorn för det finns bara en kvar i Xs, S var för stor.

Nu ska jag ut o köra lite agility me Krull.
POK





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0