Framme

Nu är vi framme. Åhh jag ORKAR INTE VARA HÄR! Varför ska man sitta här o ruttna när man kan vara hemma med kompisar? Usch så jävla meningslöst!

Livet är surt just nu, riktigt jävla surt!
1. Jag sitter här och kommer inte hem på något sätt
2. Jag bråkar med min bästa vän
3. .......................
MED MERA MED MERA! asså jag pallar inte! Fucking shiit!

Mitt påsklov slösas bort på något ställe där jag inte vill vara, de är de som gör mig argast. Varför ska man bli tvingad någonstans man inte vill? FYFAN för de här!

Jag hoppas allt löser sig snart och att du kanske kan vara så snäll att svara på mitt sms eller höra av dig på annats sätt o sluta va dryg?
O vill du inte de, neej men visst, fine! Låt de va då. De löser ju mycket.
Ring mig imorn mellan 11.30-15.00, vi ska reda ut skiten!

Aha de hä blev värsta sur inlägget, men de e bara för att jag är så just nu. Å ska ni läsa min blogg får ni leva me mitt sätt att skriva. För just nu är jag verkligen INTE glad.

Vi hörs imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0