Hemma och sjukt trött!

Nu är jag hemma från Bellas "Partaj" shiiit vad jag är trött! Ska ta och släcka snart. Har tvättat av mig mitt smink och satt på mig pyjamas så nu väntar jag bara på att sängen ska bli varm.

Vi hade kul idag faktiskt!
Bellas överraskning blev BÄÄST! Hahah filmade alltihop (a' Filmen kanske kommer upp på bloggen, vi får se (:
Vi kollade på paranormal activity (stavning?) Den var inte läskig i början fast sen blev jag fett rädd på slutet ;s usschh hoppas jag kan sova ikväll... Vi åt kladdkaka me glass o grädde till (: Muuuma!

Sen drog vi ut och jag höll på att frysa häcken av mig, hade bara tunna nylonstrumpbyxor på mig ;o
Vi var inte ute så länge eftersom jag frös så mkt, taack för att ni pallade med mitt gnäll hahah (:

Vi blev hämtade vid elva och då var jag så trött att jag somnade i bilen. Och nu ligger jag här i sängen med vetekudde på min uppblåsta mage, fööööör mycket laktosskit och onyttigheter idag. Så imorn när Michelle ringer o väcker mig så ska vi dra ut och springa. De kommer behövas me min tjockismage med en omkrets på en meter idag hahah ;o, den som var så smal i morse ;( Vändning!
Nej men imorn är den bra igen (:

Nu ska ni få bilder! Dom kommer i ett eget inlägg (:
POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0