Hemska Sveg

Ahh första dagen här i sveg. Har inte hänt något specielt. Var i morse iväg o köpte påskägg till mina två närmaste. Hade de inte varit från dollarstore hade de varit ännu dyrare ;s. Hah men dom man älskar ska ha de bästa så de e lungt, plånpoken fick ta stryk. Thats life (:

Har ätit vattenmelon idag för första gången i år. Åhh den var fett saftig! MUUmma!
De blev inget med Moa idag, men vi hittar på nått imorn o på lördag. Sen är de äntligen dags att åka hem (:
Längtar, myyckeT!

Bråket, som inte var ett riktigt bråk är uträtt. De var jag som var sur. Inte hon, men man tycker ju att hon också borde bli sur? Hah tuur att hon inte blev de. Hon brukar inte bli de (:


Neej, nu ska jag läsa lite bloggar och så får ni ett inlägg snart igen (:

Pussar!


Ser ni regnbågen? (:

De regnade i uppsala tror jag de var? Solen sken o de va därför regnbågen titta fram (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0