Ingen uppdatering ;o

Nu är jag här o skriver igen, förlåt för noll uppdatering idag. Jag har varit borta hela dagen hahah.

I morse drog jag till Moa och vi var där, sola, snacka, gick till sjön o bredvid finns en liten lekpark me bland annat en barn gunga som jag tröck ner mig själv i, de gjorde ont över låren innan jag kom ner hahah, men jag lyckades, de trodde jag inte xd.

Sen skjusade dom hem mig och jag möttes av min familj som var påväg upp till farmor o farfar, så de va bara att följa me dom för vi skulle tydligen äta påskmat med dom. Inge speciel mat, började me sill o ägg (fy fan!) sen potatis o kött m bea o några andra såser, sen massa ostar o sen slutligen ett berg me marängswish.

Asså jag åt inte allt de där hahah, jag åt en bit kött o potatis o sen smaka jag marängswishen. Den var jävligt god. Ville ta liiite till. Men jag avstodd ;)
Känner faktiskt ingen ångest för att jag smaka. Kan vara för att jag imorn ska ner till badhuset me Moa o då rör man ju jävligt mycket på sig. Så jag kommer bränna en hel del skulle jag tro.

Så ahh min morgondag spenderas med Moa igen och sen är de äntligen söndag o då får jag komma hem. Äventuelt åker jag till Karin en snabbis, å träffar henne. Miss U honey!

Åhh juste glömde berätta den största nyheten! När mitt rum är klart flyttar min hamster hem till mig :D Asså han har bott hos Erica för att jag inte fått ha något djur, och mina föräldrar har inte vetat någonting. Men jag har lurat i dom en liten smått lång historia, så nu får han äntligen flytta hem till mig! :D Han skulle få göra de redan på söndag om jag ville, men jag måste ju fixa lite först och mitt rum vill jag ska bli klart innan! (:
Längtar såååå! Vill att han ska må bra, o han kan inte må bättre än hemma hos mig. Sen blir de ju lite problem när jag ska på semester. Men om vi inte kan ta me honom så har karin lovat att hon ska ställa upp om hon kan, sen kan säkert Laura o Erica hjälpa till också. Helst vill jag ta me honom när sommaren kommer. Men ahh som sagt. Vi får se. Glad att få ta hem honom iaf (:
Vi höres sen!
Pussar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0