Normalt

Ni kan få ett normalt inlägg innan jag drar. Me bilder o så.


Gilla färgen (:


       
De ser ut som att min pärla är jättemycket längre ner än resten men så är de inte ;)

Snygging, hade tagit av mig mina höga shorts och bruna flätade skärp. Schnygg outfit idag ;)

Juste, påväg hem så satte sig en gurgelsmurf bredvid mig (hah inte många som fttar va de är (:)
Han börja snacka om att han ville bjuda ut mig på resturang, en 25 årig gubbe, neejtaack! Han hade varit i sverige i 9 månader. Usch usch usch, lite jobbigt att förstå va han sa och ah sen så ville han ha min fb så nu har han lagt till mig som vän, men jag har nekat och ahh han var allmänt SKITLÄSKIG.

Glömde säga att jag var på bio me Karin tror jag. Vi såg water for elephants. Den var jättebra så den rekomenderar jag starkt! Ni som gillar Robert Pattinson ska absolut se den för han är i huvudrollen (:
Ni andra ska också se den!

Tänker inte skriva mer idag.
Hörs imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0