OMG! hahah!

Shiiit, asså vet ni vad jag lyssnar på? Kissies brorsa peters nya sommarplåga Sure-P. Hah den e fan bra fast jävlig tjatig text hahah (:



Neej, imorn blir en skitdag. Ska packa inför sveg som jag åker till imorn på kvällen och kommer hem på söndagen nångång, ååhh jag vill inte dit! STÖRSTA RUTTNIGASTE PLACET!!!
Nästa år får jag iaf göra som jag vill, så då blir de bra (:

Nu ska jag tvätta bort sminket, läsa lite i min bok o sen däcka. De behöver jag eftersom jag var tvungen att gå upp så tidigt imorse. Men men, vi hörs maaaj friends och förlåt för skitdålig uppdatering idag. Imorn är jag nog hemma tyyp hela dagen så då är uppdateringen på topp skulle jag tro!
Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0