Plöggat!

Ligger och lyssnar på underbara JB skivan, LOOOOVE!
Har precis pluggat matte, har inte bestämt mig om jag ska dra tbx till skolan sen efter tandläkaren så att jag kan göra provet??? De beror vad klockan blir! Orkar inte stressa eller så, och jag kommer missa lunchen så jag måste väl äta nånting innan också, annars kommer jag dö av hunger!

De gjorde jag faktiskt nästan idag. Länge sen jag hade kramper i magen för att jag var hungrig, men de hade jag faktiskt idag. Mitt tåg kom inte för de var nått fel mellan älvsjö och solna så ALLA tåg var sena. De började med 3 minuter, sen två minuter till, sen 5 minuter till och till slut var den försenad med 20 minuter och då orkade jag inte vänta längre så då tog jag 726 som gick till Tumba från Huddinge som tur var! Den går bara ibland och den var tyyp 3 minuter sen så jag hann med den. Sen satt jag på den i 25 minuter och jag fick jätte ont i magen och var tvungen att lägga upp benen på fönstret först, fast sen drog jag upp benen till hakan, hade en bredvid mig så jag kunde inte lägga mig på säterna. Men men, sen släppte de precis när jag kom hem ;P

Har precis klippt och filat mina naglar så nu är dom korta ;o, imorn så lackar jag dom, dom e så gryyymt fula utan nått ;s

Imorn så ska jag till Bella på kvällen, de blir nog kul! (:

Min kamera dog idag så jag håller på att ladda batteriet så ni får bilder imorn istället!
POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0