seg data!

Fy fan vad jag hatar min daTA! Den e så sjukt jävla seg, vad händer???!!!
Idag har jag iaf varit med karin hela dagen. Först drog vi till Skärholmen o jag köpte ett par byxor, fast jag tror jag ska lämna tbx dom. Mina ben såg fetare ut än vad dom är i dom ;/ Synd, för dom var fina+minsta storleken 32, asså inte sånna storlekar me 25, 26, 27 o alla dom där. Utan dom me 34, 36, 38 o så vidare. Trodde inte de fanns 32, men dom fick jag på mig iaf. Alltid något.

Sen drog vi hem igen och solade. Jag låg ute en kvart längre än Karin och ändå blev hon brun o inte jag? ;s SÅ JÄVLA ORÄTTVIST!!!

Sen drog jag hem, åt mat o fick stressa iväg på agilitykurs. Den gick jättebra! (: Han e så duktig, min stora tjockis

Nu ska jag börja skriva lite på min engelska grej om inte datan segar...
Hörs imorn (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0