Sista lektionen

Heeej, sorry för noll uppdatering idag, men jag har inte använt Reginas Iphone idag ;)
Nu sitter jag iallafall på sista lektionen som är bild och sen ska jag till Linus dagis och hämta honom.
Imorn är det äntligen fredag och jag slipper skolan! Älska!
Ska till tandläkaren och få besked om när min tandställning ska sättas in. Hoppas att de blir SNAART för jag orkar verkligen inte vänta längre!

Har ingenting att göra nu för jag är klar med allt, men jag orkar inte säga nått till Kenta (min get bildlärare) så jag gör lite annat så länge (:

Men vi hörs sen när jag kommer hem för jag bloggar då. De blir senare ikväll men men (:
Höres!
POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0