Sorry!

SKITDÅLIG uppdatering, jag vet! Men jag har gjort annat och har liksom inte varit inne på datan hah  ;o
Sket i franskan och följde me Karin hem istället med Regina, vi hade kul (: LAJK ER MYCKET! <333
Sen drog jag hem och missade tåget precis med tyyp två minuter, fett irriterande! Såg dörrarna gå igen... Sen så tog jag ett extra tåg och då stog min buss där på stationen fast den skulle gått för 1 minut sen ahh men den stog där och jag sprang men då kör bussjäveln iväg så ja fick vänta på nästa. Snacka om SL OTUR! hahah ahja, hemma nu iaf, huvudsaken!

Sen drog jag och pappa till kungenskurva för att köpa nått mer till mamma och hon får ett presentkort på H&M också, jag köpte en sport Bh, hah ja jag vet en billig sån. Men jag köper en bättre sen när jag börjar träna påriktigt har ju ba börjat lite smått.

Sen drog jag ut och sålde 6 kakburkar på kort tid för jag frös så jävligt hahah...
Vi ska sälja kakor för att vi ska tjäna 5000 spänn totalt på de tyyp?, de blir nog bra iaf! (:

Men jag bloggar snart! Hade tänkt visa mina kläder idag som jag köpt men då tänkte jag sätta på mig mina höga shorts också. Och jag har för fula ben idag så, så blire icke!
Imorn kanske, eller kanske aldrig hahah (: Joo sen!

Ahh men iaf update soon!
POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0