Tandläkare och ångest...

Idag har jag varit hos tandläkaren i södertälje, dom ska skicka nån grej till mig om 3 veckor och då ska jag bestämma vart jag vill fixa tandställningen. Väljer jag att fixa hos dom i Södertälje så kommer dom börja redan i April, alltså nu i månaden. Och de e ju vad jag vill, så fort som möjligt! Processen kommer vara i två år. ett halvår med läkingar av tänder och sånt som ska dras ut och ett o ett halvt för tandställning, uuussch! Varför?! Men asså hellre att jag får de nu och får raka snygga tänder om två år än att jag varje gång jag skrattar tänker på mina fula tänder. Så de blir nog bra de här (:

Sen åt jag lunch med mamma, beställde en kyckling och pasta sallad. Riktigt god! (:

Sen så bestämde jag mig för att åka till huddinge och köpa  som jag kollat på skitlänge, för jag kollade om de fanns i min storlek på ny renoverade H&M i Tumba men de fanns bara ett kvar, i medium förståss -.-
Så ja jag drog till huddinge där jag sett det i MIN storlek när jag var där med Karin. Men tror ni inte alla är slut när man kommer dit eller? Inte ett jävla skärp kvar i den färgen fanns! FAAAAN! Ska beställa från nätet istället. De fanns ett guldigt också som jag också vill ha, så jag ska köpa båda hahah (:

Okeej, sen kommer vi till ångestgrejen.
När jag väntade på tågegt och precis gått igenom spärrarna vid tåget så kommer en gubbe fram till mig. Han ba jag har diabetes, snälla kan du ge mig 20 kr så jag kan köpa en korv, du räddar mitt liv då för jag har låga värden. Jag ba jag har inga pengar... Fast jag hade hela fickan full. Han ba jo jag såg att du hade en 20 lapp. Så jag gav honom den och sen drog jag till tåget.
Asså jag e fett sur! Man köper väll fan inte korv om man har diabetes? Och den kostar fanemej inte 20 spänn! Jag skulle gett honom en tia då! FAN VAD JAG ÄR SUR! Bänkarna inne på perongen är fulla och han går fram till mig, en 15 årig tjej som inte ens jobbar och frågar om han kan få pengar?! De är så jävla dålig stil! Jag blir så sur, och i efterhand kommer man på en massa grejer man kunnat sagt istället. Vara lite Bitchig sådär
Jag LOVAR att han skulle köpa cigg för pengarna, fula gubbjävel. ALDRIGMER att jag ger pengar till nån, skiter i om de är på riktigt eller inte, de kan ju inte jag veta. DOm får dö om de e så. Men man frågar för fan inte ett barn om pengar. Gubbjävlar som inte kan visa respekt för ungdommar borde fan skjutas, usch vad sur jag blir! Neej aldrig mer som sagt!!!! :@@@

Uppdaterar sen med gladare inlägg hahah
POK


Kommentarer
Postat av: Hanna

Besvärligt, men det blir ju fint sen.

2011-05-02 @ 11:42:16
URL: http://tandlakare-trollhattan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0