Tycker synd om mig själv

Nu är jag äntligen hemma från kusinerna. Fick tjata ett tag innan dom andra gav me sig. Usch vad tråkigt de var där. Min yngsta kusin höll bara på att kolla kissies blogg och sen tyyp kommentera allt dåligt med henne o att han tyckte hon var cp tyyp. Wroong! Usch blir arg. Han vet inte  hur hon är som person så han ska inte hålla på sådär. Hon kanske e sjukt snäll o inte alls korkad!

Iaf så har jag en jävligt hes röst just nu och den kom från ingenstans ;s Så ahh jag låter som en gås eller nått. Dricker någon konstig smörja me varm mjölk, honung och kanel. Smakar lite som risgrynsgröt fast lite sötare smak. Njaaa gillar inte riktigt.
Ska skriva om min dag så fort jag druckit upp.
Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0