Bio, nu sängen

Helluu! Idag var ju jag o Michelle "lektanter" till småbarnen. Fan ville strypa dom allihop tyyp xd så jävla jobbiga!
Sen vid 15.00 var vi äntligen fria o vi fick våra pengar för att gå på bio för, men jag har ju en jävla massa biobiljetter så jag sparde pengarna+ mina matpengar jag fick för jag var inte hungrig :P
Idag har jag gått en hel dag utan mat utan att bli hungrig. Ingen frukost,lunch elr middag.
Jag o Michelle drog iaf på bio o kollade på hotell gyllene knorren. Den var faktiskt rolig, jag gillade ju julkalandern så vi var tvungna att kolla på om filmen var lika bra (:
På hemvägen var vi lite busiga hahah, ajajaj mycket elaka barn ;*

Sen på bussen så kastade vi klubbpinnar på människorna som satt framför oss och jag rapade jordnötsrapar 4 gånger. Ashögt, hahah vi är kuliga vi :D
Dagen har varit sjukt rolig tack vare min otroligt roliga,bästaste vän. ILY forever! <3333333333
Nu ligger jag i sängen med långkallingar och t-hirt+ mina 2 duntäcken. Så de e varmt o skönt här under (:

Ska kolla lite kläder nu ikväll på nätet o imorn drar jag kanske iväg o shoppar elr så tar jag en slappardag hos Erra perra eller så åker jag ner på bokrean en snabbis o kollar vad de finns för kuliga böcker hahah (:

Hade!
POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0