Dagen.

Hellu, idag vaknade jag tyyp 10 och sen segade jag o bara tog de lungt. Duschade o allt de där (:
Jag och karin skulle göra nått idag, men hon planerade inge bra så hon gjorde nått annat?
Så jag har vart me Laura hela dan o vi 2 hennes syrra o pappa drog ut på isen vid uttran och åkte skridskor, isen var fett bra. Vi tog med hundarna, alltså hennes och min (: O min dragpulka också så fick dom turas om att dra, hahaha de var fett kul, vi körde kapplöpning me dom. Sen på ett ställe började isen knaka när Krull gick ut, haha fick fan panik o ba skrek på honom, sen råkade jag också på ett ställe o isen knaka asmkt ;s fast Lauras pappa sa att de bara var luftbubblor haha ;s
Haha älsklingen var skit trött sen när vi skulle hem, han låg med huvet astungt i mitt knä, helt slut stackars (: Men d e bara bra, min tjockis ;( <333
Nu ska jag ner och kolla på nått pogram på barnkanalen som börjar om 1 minut. Haha vet inte ens vad de e men de e ganska kul? (:

Ahja, jag bloggar senare ;)
POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0