Freedag :D

Hellu, äntligen fredag! Har längtat som in i helvete efter de här :D Och de bästa är att jag vatir hemma hela dagen för att det inte gick några bussar nånstans :D Och tåger var asförsenade så jag o Michelle bestämde oss för att dra hem igen. Nackdelen var att vi fick gå hem i snövädret, mindre kul. Vi bäddade ner oss under täcken och kollade på film :) Först kollade vi på Tarzan, åhh fan jag älskar den filmen! Den bästa som gjorts av Disney! Älskar alla låtar å allt! :')
Sen kollade vi på en häxa i huset/familjen, fan vet jag, bra var den inte iallafall xD Skiiiit muppad ;s

och vad ska jag göra ikväll då?, joo de var ju tänk att jag skulle vara med Karin idag men eftersom inte några bussan/tåg går så vet ja inte om jag har någon större lust eller ens kan det. Oc jag vill inte tvinga ut mamma elr pappa på vägarna, så vi får se hur de blir med de :/

Annars blir det hemma kväll med en ben&Jerry i handen som ska räcka till imorn också. O de gör den nog (:
Nu ska jag tyyp snart ta och kanse ringa karin, vi får se.
Det här inlägget tog 3 minuter att skriva för jag är så rastlös och snabb i fingrarna idag så idag går det jävligt fort att skriva på tanjenbordet :D
POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0