Glader (:

Hellu, haha nu gick de lite snabbare att logga in och skriva när man inte behöver göra de på Iphone :P Hahaha jag är gryyymt seg på att skriva på den men jag har blivit snabbare bara på den här veckan *stolt* (:

Idag har de varit en bra dag o jag har varit glad hela tiden faktiskt (: Skkiiit braa!
Min lillebror fyller 5 år idag och han firades av familjen i morse och nu om 50 minuter tyyp kommer hela släkten så vi blir några stycken (: Mellan 20-30 st, Karin, Regina o Bella ska på bio ikväll o jag kan inte följa me, känns lite sugigt, men vi får ta igen de på lovet sen (:

Ligger o lyssnar på min nya skiva. P!nk (: Hon gör så bra låtar! Alla är liksom bra (:

Idag ska ni få se en jävla massa bilder på mitt nya "svarta" hår, jag trodde de var svart först för de var så mörkt. Men tar man med blixt i kameran eller om de är ljust så ser man att det är mööörkbrunt (:

Här kommer mycket 
Enjoy!  





Svart


Linus fyller år (morgonen)








Till kalaset om 30 minuter


(Brunt)





Mina kläder jag ska ha.

Det var allt, kommer bli mycket fotande ikväll så de kommer väll in lite sen ;)
POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0