Hellu

Heeej (: Idag har jag faktiskt varit på ALLA lektioner. Asså till o me franskan ;o haha första gången eller nått (:
Sen drog jag o Michelle hem till mig o skulle spela in våran videoblogg som ska vara med i tidskapseln men jag tror inte det blir nån video för den blev inte bra hahahha xD
Här kommer typ lite bilder från helgen och idag (:

Bjuder på mig själv o några andra miffon me (:


Schnyygg osminkad o skiit ;s


Älskling vad söt du e! ;* <33


;*


Hah min mupp :D


Nån som försöker byta om (:


Haha griiisen :D




Dagens Outfit (:


Haha, fett fin (:


Så jefla snygg :D


Så här ser man ut efter att man haft en nylånstrumpa på huvet xD


Hahaha sne näsa du har hörru :D


Haha mina strumpor är blöta ;(

De var allt för idag de. NU ska jag sova. Har bjussat på både mig själv o mina söta mupp vänner ;*

Haha bjussa, fy fan vad fult de låter!
Haha ahja, gonatt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0