Hellu! (:

Idag var det lång dag i skolan, fast sista lektionen gick ganska fort. Vi hade bild. Haha vi skulle rita 6 stycken porträtt på olika lång tid, först 1 min, sen 2 min, sen 2 st 10 minuters och sen 2 st 5 minuters. Så man var tvungen att skynda asmkt xD Ingen liknade hahahah xd, jag kan inte rita riktiga människor ju ;(
Haha men och?

Imorn är det äntligen fredag och de ska bli skönt me helg! Jag ska iväg med Karin o vi ska tyyp kolla på bio (:
Sen drar jag hem, kanske följer med på hennes simtävling på söndag, vi får se om jag inte har nått annat inbokat :P

Inga bilder idag heller tyvärr. Kan ju bara säga att jag hatar vädret och att det inte är kul att behöva gå ut med hunden i de här vädret xD Jag såg ut som en snögubbe när jag kom in igen -.-

Ahja, nu ska jag göra lite annat (: Sen ska jag sova, börjar bli ganska trött och jag har ont i magen...

Ahja, ha de!
POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0