Kuuligt

Heellu!
Igår hann jag inte blogga för det blev jävligt stressigt alltihop. På morgonen kom jag och MIchelle 20 minuter försent för att tågen inte kan passa tiden, fy fan för sl! Dom gör ALDRIG någonting som dom ska. Alltid är det någonting som inte passar in eller är sent till nästa sak man ska åka. Ahja, vi fick alltså 20 minuter kortare tid för vårat so prov. Men jag tror det gick ganska bra ändå. Svarade på både VG och MVG frågorna också. Även fast jag bara pluggat på G (:
Sen om jag bara får G iallafall är skit samma ;P

Efter skolan skulle jag iväg och köpa present till Regina. Köpte ett halsband med ett rosa hjärta och silverkedja, jättefint tycker jag. Skulle vilja ha ett likadant, men jag har inga pengar ´längre xD Jag köpte liksom ett smyckeskrin också för 450 kr :P så därför är jag pank och skyldig mitt barnbidrag 250 kr ;s
Sen blev det stressigt hem för jag skulle duscha, välja kläder, sminka mig och ut med hunden. Så ahh jag och Michelle kom tyyp 20 minuter sent men pappa var så snäll att han skjusade oss både dit o hem ;*
Hade jättekul där och de var världens jävla glassbufé, synd bara att man var så jävla mätt av allt godis och pizza att jag knappt orkade någonting hahah xd
Sen senare så blev jag o Regina skiiiittrötta, haha jag såg ut som ett monster xD
O sen vid 22.30 kom pappa och hämtade oss. Sen när jag kom hem efter vi skjusat Michelle så fick jag så jävla ont i magen att jag inte ens kunde gå. Det var glassens fel (mjölk -.-) Så jag tog ett laktostablett och stoppade in värmekudden i micron. Sen låg jag på soffan en halvtimme och sen kändes de bra igen. Då fixade jag lite i rummet. Och vid halv ett/ett gick jag en sista promenad med vovven så att jag fick sova längre imorse :P

Det var gårdagen, nu kommer idag xd

IDAG vaknade jag 8.30 gick upp gav Krull mat, klädde på mig, ringde Laura o vi gick ut me hundarna 10.15. Pullsade i djupsnön och åkte på rumpan ner för alla backar/berg XD skiitkul! Haha snöig överallt! Sen gick vi ut på dammisen, den höll som tur var :P
Sen hem och börja städa rummet. Började 12 och är fortfarande inte klar. Råkade damsuga upp mitt headsett så fick klippa sönder damsugarpåsen och ta ut de, usch xd
Har precis ätit och nu ska jag städa undan de "sista" (:
Jag skriver antingen senare ikväll eller imorgon (: POK <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0