Måndag

Vanlig dag i skolan idag, inget specielt hände. Sen hem och plugga No, så nu är jag klar med det iallafall (: Sköönt (:
Sen drog jag hem till Erra o hälsade på mina busungar (: Dom mådde bra o Bonuz har blivit gryyymt stor! ;o det var liksom bara 1 vecka o 2 dar sen jag såg honom ;o
Casper var väl glad som vanligt. Kommer fram  vill att man ska bära upp honom o pussa ner honom, sen vill han ner på golvet o springa hahah ;*

Har inte så mkt mer att skriva, kommer lite bilder från igår tyyp :P

Enjoy



Bio outfit, (vet ser tjock ut påbilden, lovar är inte lika tjock i verkligheten)




På bussen till Bion


Heej jag heter Michelle o jag är född söt (: <333 Love youu girl ;*


Vi försökte få upp en jävla massa vagnar som låg begravda i snön o tillslut fick vi upp den här så då hade vi kundvagnsrace på parkeringen hahah :D


Den här filmen såg vi. Superbra! Värd att se, men jag tycker inte ni ska slösa bort 25:- extra för 3D saken för den var minst lika bra utan 3D, inte för att jag sett 3D Men de brukar vara bättre utan (:

Det var allt för idag, filmen kanske kommer upp en annan dag, men jag lovar inge.
Ha de!
POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0