Orkar inte!

asså shiiit vi har skit mkt i skolan just nu, jag pallar fan inte med de! Svenska redovisning tills imorn, No läxa till på fredag, So prov på fredag, Engelska läxa till fredag, matte prov nästa vecka på onsdag, matte prov nästa vecka på fredag. Asså vafan ska vi ha så mkt prov för hela tiden?! :@ Orkar inte plugga. Det får fan gå som de vill imorn på redovisningen och på fredag på so:n!

Ahja, skit i mina problems (: Idag var jag o karin iallafall på Spinningen, det var kul fast skitjobbigt, tanten som hade passet satt o sjöng med i alla låtar o var skit skum xD Hahaha de var kul (:

O nu har jag bokat plats till ridlägret med Erica i Juni. Det var fullt först ju men sen blev de 2 platser lediga o då fick jag boka för mamma o pappa, så tack säger jag till er! En gammal dröm som några år senare äntligen går i uppfyllelse :D <3333
Ni får fina fördelsedagspresenter mina änglar ;*

Imorn ska vissa saker redas ut med mina kompisar.
Har haft ett bråk som hängt i luften nu i över 1 vecka så vi kanske ska ta o reda ut de nån gång? ;)

Ahja ha en bra onsdagskväll, jag ska fortsätta kolla runt lite o sen ska jag sova (:
POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0