Torsdag 24/2

Hellu! Idag har skolan varit tråkig. Fast de e den ju alltid, men dagen gick fort även fast jag gick till 15.40 ;s Hah jag vet att Regina kommer läsa min blogg snart/imorn tidigt på morgonen, för hon kollar jämt ;*
Idag har jag kollat lite på Iphone, och är riktigt jävla sugen på en! Min mobil tappar ju bara en massa skruvar haha, 2 stycken som suttit i mobilen har ramlat ut, helt sjukt! Förrut hörde man dom när man skaka o sen en kväll så drog jag upp "locket" o då ramla en av dom ut xd
Har ingen garanti kvar heller så det är ingen idé  att laga den när den går sönder. Bättre att köpa en ny eftersom min garanti tog slut nu i början av Januari ;/

Idag har jag iallafall varit o handlat en massa grejer till Linus Kalas, fyller 5 år imorn, min söta lillebror! ;* 4,5 kg  godis har vi köpt hahah ;o
Sen drog jag till Erica o vi körde lite dansmatta o jag tog hand om min söta Casper också (:
Sen drog jag hem o ringde Michelle. Ringde henne 21.10 o slutade prata för 10-20 minuter sen. Vi snacka tyyp 1 timme o 10 minuter eller nått sånt, Love you!!! <33333333333


Imorn är de äntligen fredag o sen är det LOOOV! Fan vad skönt det ska bli! Looooovee!
Nu ska jag ta o lägga mig (: Väckning 6.15 imorn för att fira min söta lillebror ;*



Mitt gamla hår nästan nyfärgat. Nya bilder kommer imorn, håll ut ;)

POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0