Trååk dag

Hej svejs! Hahah va fult (:, nej men idag har jag som vanligt varit i skolan, vi åkte till ett asfult bibliotek i flempan, tumbas e mkt finare men de e ju inte så konstigt för tumba e finare än de mesta (: Åtminstonde där jag bor ;)
Men iallafall när vi kommit tbx till skolan har michelle kommit på att hon tappat sin mobil. Så jag o hon sticker direkt efter maten till huddinge o innan ringer vi 2 nummer till sl, sen biblioteket sen tar vi bussen till flempan, går till biblioteket, letar där, tillbaka till skolan och går alla vägar vi gick och hittar tillslut mobilen i en snödriva xd, haha skit bra liksom xD Vi skulle kollat där först xd.
Sen so o sen hemkunskapsprofil. Kunde inte äta de vi bakat för att jag fick dåligt samvete. Jag måste faktsikt ta tag i det här o kolla vad jag äter imed att jag knappt tränar längre ;s
Vill inte bli en rullande tunna...
Så ahh jag kunde inte äta upp.
Sen springa till tåget, hann precis, satt mitt imot en tant utan näsa, bara ett stort hål rakt in. Skit läskig ;s haha smsade michelle o berätta och hon sa att hon asgarvade mitt på perongen och när jag läste de smset så började jag också asgarva, haha på ett tyst tåg liksom, hur kul e de. ALla blickar på mig -.- hahah alltid xd
Ahja, sen somna jag o Linus på soffan, han på min mage o jag bara rakt på soffan ingen kudde ingenting xD Hahaha visste inte ens att jag var så trött ;s
Drog till Erra o hälsade på Älskade Casper o bus bonuz, hahaha shiit vad Bonuz ska hålla på hela tiden xd, o så jävla snabb! ;s

Mina gullgubbar ;*

Nu e jag hemma, tror jag ska lägga mig tidigare idag, fast så säger jag alltid o så blir de inte så ;P haha fett synd (:



Bonuz




Suddig Casper ;*

De var allt (:
POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0