Bonus <33

Idag har jag varit i skärholmen och shoppat lite nya kläder. Helnöjd för jag hittade faktiskt lite (:
1000 kr gick åt och de bästa är att det var förra månadens barnbidrag så nästa barnbidrag kommer om bara några dagar. Fast jag ska inte köpa upp dom. Jag ska lägga undan till guldkortet på grönan, körkort och resepengar (:


Sen har jag varit hos Erra resten av dagen och vi har hämtat vår nya lilla kille. Bonus blev namnet eftersom vi har en A och C hamster så var vi ju tvungna att ha en hamster som började på B ;)
Han är så jävla liten just nu. Som en dvärghamster. Fast ändå var han störst i kullen (:
De ska iallafall bli kul att se honom växa o bli stor ;*
Sen blir det ungar (:

Om vi får ut lillen som just nu sover blir det kanske några bilder. Vet att man inte ska ta ut dom första dagen men ingen av oss kan hålla oss :')

Hörs säkert senare ikväll (:
POK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0