(:

Inte bloggat på 300 år så ursäkta, men jag har falktiskt inte haft nått att blogga om ;s haha de har hänt ganska lite i mitt liv dom senaste dagarna :P
Men okej, så här är det. Nu ska jag berätta om vad som ska hända :P

1. Jag och Krullis ska börja hårdträna, jag ska verkligen få ner den där feta hunden så att vi kan köra agility i vår, han är alldeles för stor! Han har ett magmått på 81! Mitt midjemått ligger på 61 så han är 20 cm fetare än vad jag är! Och sen måste ju jag börja träna också (a)

2. Jag ska bli miljonär, haha neej men jag ska spara lite på mina pengar tills jag kommer på nått som jag VERKLIGEN vill göra. Så onödigt att slösa mina egna pengar på kläder o annat när jag kan använda mina 1100 kr i månaden till kläder istället!

3. Jag ska skaffa ett liv, asså ett rikigt! Ut o hitta nya kompisar o dumpa dom där som bara utnyttjar hela tiden och bara vänder sig till en när dom andra sviker, jag behöver inte er idioter (:

4. Imorgon blir jag brunett, de ska bli skönt att lämna rödhåret (:

5. Nu ska sätta på mig pyjamas och kolla på Eclipse (:

Juste! Idag har jag fått min kamera jag ville ha, vi har åkt runt hur mycke som helst för att hitta den och nu hitta vi den äntligen, Farsta centrum is the shit!! (:
Nu ska jag dra baaaj hade!
Imorn ska jag ut me Karin :D <3333333
ILY, POK! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0