Fredag

Äntligen Fredag igen o 2 dagars ledighet! Skönt! Fast jag tycker veckan har gått fort ändå ;o
Alla veckor går fort just nu. tyyp 5 veckor kvar till nästa lov tror jag de var (:
Haft matteprov igår, VG/MVG delen. Tror att jag kanske kan få ett Vg om jag har tur. Haha men annars får jag väl nöja mig med G, Matte är inte min starka sida ju xd

Ikväll ska jag och Michelle ha myskväll med hyrfilm, chips, läsk och såklart en varsin B&J i handen (: Kan inte bli bättre alltså ;*
Löwar dig älskling <333333

Ska ringa henne snart, men om jag inte skriver mer ikväll så skriver jag imorn ;)
Hade bäst!
POK


Kommentarer
Postat av: liina

sv frakten ligger på 6 kr

2011-01-21 @ 18:39:17
URL: http://foralltiddu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0