Heejs!

Hello! (:
Från igår till Idag sov jag hos Erica! Vi körde singstar tävling me hennes mamma o granne o jag och erra vann såklart ;)
Haha sen idag tyyp halv 9 skulle erica iväg o rida så jag var ensam kvar i huset och sov, så sen vid 11 när dom kom hem så väckte hon mig. Haha jag hoppade upp i hennes säng när hon hade dragit. De var mycke skönare där (a)
Sen idag har jag köpt ny bur till Casper. Han gillar den och tycker rören är roligast som vanligt (:
Nästa vecka ska Erica också köpa ny bur då våra burar är får små när hamstrarna är ett halvt marsvin stora xD Haha ahja och dom är bara 3 månader ;o
Imorn ska jag iväg o bada med grannungen som tjatat på mig hur jävla länge som helst som jag skrev förrut. ORKA!
Mitt hår kommer pajja! ;(

Ahja här kommer lite bilder från veckan som varit, tyävrr bara bilder på mig, eftersom jag e ego ;), haha men neej, fast asså jag hade ingen bad hair day där så därför blir de att de blir mycke ego :$ Sorry för det.

Tyyp 1 eller 2 outfit bilder också ;)


Kolla färgen högst upp i mitt hår ;s SÅååå fuuult! Måste färgas om!


Igga bakgrunden! De e mammas o pappas rum just nu, men snart mitt, men inget är renoverat än, därför ser de så konstigt ut xd, tyyp första helbilden nånsin på mig xd, tycker igentligen inte om sånna bilder, ser så fet ut :I





Kommentarer
Postat av: Emma

fin blogg :)

2011-01-16 @ 20:57:07
URL: http://loovehorses.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0