Sally min älskling!

Idag är det 15:e Januari och Exakt 2 år sen Sally (min kanin) dog.
Älsklingen, saknar dig så gryyymt mycke! Tänker så ofta på dig och hoppas du har det bra där du är nu.
Alla minnen från dig kommer alltid finnas kvar o jag kommer aldrig glömma något av dom! Specielt inte hur du brukade sova under bordet på stolen, eller när du hoppade upp på bordet där mitt 1000 bitars pussel låg och du åt upp två bitar, haha jag blev så grymt ledsen. Men dom smakade säkert bra haha! (:
Och jag kommer aldrig glömma tricken du kunde. Specielt snurra, varje gång innan jag ställde ner din matskål i buren så sa jag snurra och du lärde dig. Du var så jävla smart!
Kommer aldrig glömma dig!
Älskar dig min lilla fina tjej! <33333






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0