WTF! ;)

Hhaha heej heej! Idag har de vart en lika "rolig" dag som resten av veckan varit. Alltså skiiiit trååk -.-
Idag var tåget försenat igen så vi kom 15 minuter sent för vi fick gå en ganska låååång bit -.-
D har vi fått göra 3 dagar i rad nu.
Dagen var långtråkig o trist o jag orkar inte me skolan, men jag hänger iallafall me ganska bra på lektionerna.
Nu e jag hemma igen som vanligt, inte gjort nånting. Tänker alltid ba nu ringer jag nån o hittar på nått, men jag orkar fan inte xD haha de e så skönt här i varma sängen! (A)
Men jag måste faktiskt börja röra på mig! Blir bara fetare o fetare -.-, inte kul längre. Men de e väl bara jag som ser de som vanligt -.-'
I helgen blire iallafall huddinge simhall me grannungen som tjatat om att hon vill åka dit me mig i över 3 månader fan, asså att hon aldrig ger sig! Jag VILL INTE VARA ME HENNE!
Nu ska jag gå ner o äta avocado o Keso, muumma!
Sen ska jag komma på nått bra sett att spara pengar o tjäna pengar på.

Hare ;)
POK <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0