Dags att sluta

Nu säger jag hejdå. Den här bloggen kommer få stå nu. Jag slutar bloggar. Jag slutar blogga för er. Jag tänker blogga för mig själv istället.
Då kan jag skriva samma inlägg som jag skriver här fast med mer tankar, åsikter, känslor och även viss sanning som inte alltid kommer ut här. Alltså så finns de vissa lögner här på bloggen.

Så somsagt. Nu slutar jag. Ni har ju märkt hur dålig jag varit att uppdatera här den senaste tiden. De funkar inte liksom. Så på min privata blogg behöver jag bara skriva ett ända inlägg varje dag om ens de. De kanske bara blir nångång ibland, det är ändå ingen annan än jag som kan eller får läsa de.

Så baaj mina fina bloggläsare! De har varit jättekul att få skriva för er men nu får ni följa andra istället (:

De här är de sista ni hör av mig.

Om inte...

Jag börjar om längre fram. Den här bloggen är ändå över ett år. Dags att köra på nytt isånnafall.

Hejdå!














Det här är tjejen ni trodde ni visste nånting om.
Jag ska säga er en sak
- Ni vet ingenting och ni kommer aldrig få veta nånting heller (:
Jag älskar er trogna läsare!
Vi ses ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0